Bullet Journaling – Organiseer je leven met een krachtig hulpmiddel

Bullet Journaling – Organiseer je leven met een krachtig hulpmiddel

Veel mensen hebben gehoord over bullet journals en hoe ze zakenmensen en persoonlijke werkers kunnen helpen om georganiseerd te blijven, maar veel mensen weten niet goed hoe ze er een moeten beginnen. Er zijn veel verschillende manieren om een bullet journal te gebruiken, zodat je je activiteiten kunt bijhouden en ze ook gemakkelijk toegankelijk kunt maken voor andere mensen. Bullet journals zijn vaak een combinatie van een to-do lijst, een organizer, een journal en soms kan het een zeer creatieve uitlaatklep zijn voor wie graag schrijft. Als je net begint met je bullet journal, kun je gemakkelijk overweldigd raken door de vele beschikbare keuzes.

bullet journaal

Er zijn veel verschillende soorten bullet journaling-tips en manieren om ze te gebruiken, zodat u deze correct kunt gebruiken meer info op deze site. Een van de beste manieren waarop u een bullet journal kunt gebruiken, is door uw boodschappen in een bepaalde volgorde te doen, zodat u tijd bespaart. Als je een grote voorraadkast of kast vol met verschillende items hebt, lijkt het misschien onpraktisch om bij te houden wat je hebt gekocht en wanneer. Een van de beste tips voor bullet journaling om in gedachten te houden, is om alles in je keuken, badkamer, woonkamer of slaapkamer op te sommen, zodat je gemakkelijk kunt zien wat je hebt gedaan en waar je was gebleven. Als je een specifieke plek hebt om naar elk item te kijken, kun je meer bereiken in minder tijd en kun je items vinden waar je voorheen geen ruimte voor had.

Een andere geweldige manier om uw bullet journal efficiënter te maken, is door uw benodigdheden te labelen, zodat u ze later kunt terugvinden. Als u bijvoorbeeld dozen labelt met de datums aan de buitenkant en de naam van de winkel waar ze vandaan komen, kunt u veel gemakkelijker het papier vinden dat u nodig heeft voor uw volgende project. U kunt ook soortgelijke items groeperen of dingen in categorieën plaatsen, zodat u minder verwarring heeft wanneer u uw maandelijkse logboeken gaat maken. Door dingen georganiseerd te houden, kun je gemakkelijker terugkijken op de logboeken van de afgelopen maand en problemen opsporen die je anders misschien over het hoofd had gezien.

Meer informatie op: Mylovelynotebook.nl